Apie pusę dešimtos vakaro Radviliškio lokomotyvų depo mašinistas kartu su kolega lokomotyvu išvažiavo į Joniškį. Vagonų lokomotyvas netempė. Joniškio rajone artėjant prie Kirnaičių kaimo pervažos, vienas mašinistų pastebėjo, kad prie geležinkelio pervažos priartėjo automobilis. Trumpam stabtelėjęs, jis vėl pajudėjo ir, įvažiavęs į geležinkelio pervažą, sustojo ant bėgių. Mašinistas atliko ekstra stabdymą, tačiau lokomotyvas sustoti nebespėjo, trenkėsi į automobilį ir jį nubloškė.
Mašinisto kolega, pribėgęs prie suniokotos transporto priemonės, pamatė prie automobilio vairo sėdinčią mergina. Tai buvo 28 metų Joniškio rajono gyventoja, kuri skundėsi kojų skausmais. Medikai jai diagnozavo kairės kojos čiurnos lūžį ir paguldė į ligoninę. Mergina pareigūnams nurodė, kad ji sustojo prie ties pervaža esančio STOP ženklo. Kadangi degė baltas šviesoforo signalas, ji pradėjo važiuoti. Deja, vairuotoja nepažvelgė įdėmiai į tolį ir neįsitikino, ar prie geležinkelio pervažos neartėja traukinys, ką padaryti įpareigoja kelių eismo taisyklės. Nuo Meškuičių atvažiuojantį traukinį ji pamatė, tik atsidūrusi pervažoje. Dar pamėgino įjungti atbulinę pavarą, kad automobilis pavažiuotų atgal, be nebespėjo. Automobilį nubloškęs lokomotyvas sustojo tik už 270 metrų.
Prisiminkim, kas apie eismą geležinkelio pervažose rašoma Kelių eismo taisyklėse: „Prieš pradėdamas judėti per geležinkelio pervažą ir judėdamas per ją, eismo dalyvis privalo vadovautis kelio ženklais, ženklinimu, užtvaro padėtimi, šviesoforų, garso ir geležinkelio pervažos budėtojų (reguliuotojų) signalais. Prieš pradėdamas judėti per geležinkelio pervažą, eismo dalyvis visais atvejais privalo įsitikinti, kad prie geležinkelio pervažos neartėja bėginė transporto priemonė.“
Nepamirškim to. Ir dar nepamiškim, kad rudens tamsa vairuotojus verčia sulėtinti greitį ir būti dvigubai atidesnius, o ypač – ir geležinkelio pervažose.
Komentuoti