Mokymų dalyviai sužinojo apie įvairiausius įrankius, kurie labai tinka naudoti nuotolinio ugdymo metu. Tai ne tik jau mokytojų įvaldytos mokymosi platformos, bet ir įvairios pagalbinės programos, kurios gali paįvairinti pamokas, įtraukti ir motyvuoti mokinius, kurias naudojant mokomąją medžiagą galima perteikti įdomiau, vaikams priimtinu būdu, žaismingai ir greitai gauti grįžtamąjį ryšį, greitai įvertinti mokinių pasiekimus.
Mokymų dalyviai ne tik klausėsi teorinės paskaitos, bet ir patys praktiškai išbandė keletą įrankių bei aptarė jų taikymą pamokose. Lektorius akcentavo, kad įvairios modernios informacinės technologijos pamokose atveria nemažai galimybių mokytojui nesunkiai individualizuoti, diferencijuoti mokymo turinį, sudaro sąlygas integruoti įvairių dalykų dėstymą, netgi dirbti vienu metu kelioms paralelinėms klasėms.
Tikslingai ir tinkamai pasirinkus nuotolinio ugdymo priemones bei įrankius, skatinama komunikacija, bendradarbiavimas, kūrybiškumas, galima susikurti bendradarbiavimo tinklus, atsiranda nemaža galimybių atsižvelgti į mokinių mokymosi stilius, skatinama užduočių įvairovė bei reflektyvus mokymasis.
Mokymų dalyviams lektorius pateikė didžiulį sąrašą nuotoliniam ugdymui tinkamų įrankių ir rekomendavo pasirinkti keletą labiau tinkančių ir patinkančių, pritaikytų konkrečiam ugdomajam dalykui ar ugdomajai veiklai. Pažymėta, kad pamokos kokybę lemia ne įrankių kiekybė, o tikslingas jų pasirinkimas.
Projektas „Lyderių laikas 3“ rajone įgyvendinamas jau antrus metus ir per tą laiką švietimo bendruomenei buvo sudarytos sąlygos tobulinti įvairias kompetencijas, susipažinti su švietimo naujovėmis, bendradarbiauti siekiant geresnių ugdymosi rezultatų.
Komentuoti